זועבי: החוק הפולני הוא גרסה פולנית לחוק הנכבה

איתי גדסי 1 Comment on זועבי: החוק הפולני הוא גרסה פולנית לחוק הנכבה

חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) מגיבה לחוק הכחשת השואה הפולני ומשווה אותו לחוק הכנבה: "מי שמנצל את השואה לטעמים פוליטיים מדכאים ולהתקרבנות, שלא יזדעזע מהכחשתה"

שואה | אילוסטרציה צילום: יוסי ברויער
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ חנין זועבי מגיבה לחוק השואה הפולני המכחיש את מעוברות אזרחי פולין ברצח יהודי אירופה בעת השואה, ואומרת: "חוק זה הוא גרסה פולנית לחוק הנכבה".

לדבריה: "החוק הפולני להכחשת האחריות של חלק לא מבוטל מבני העם הפולני על חלקם בשואה, הנו חוק המדגים באופן קיצוני רוע ואטימות אנושית. אי לקיחת אחריות והבריחה מחלקה של פולין למותם של מיליוני יהודים, היא מסר מסוכן לדורות הבאים, אין כל משמעות להזדהות עם קורבן כלשהו, כאשר לא נוקטים בו בזמן עמדה חד משמעית נגד הפושעים. הניתוק בין פשעים לבין הפושעים שעומדים מאחוריהם, מהווה המשך נצחונו של הרוע".

"אולם מי שמנצל את השואה לטעמים פוליטיים מדכאים ולהתקרבנות, שלא יזדעזע מהכחשתה. ומי שמכחיש את אחריותו לפשעי המלחמה שהוא בעצמו עושה נגד הפלסטינים, לא יכול להתפלא מאחרים. והחוק הפולני לא יותר מחוק הנכבה בגרסה הפולנית".

"הדרך המוסרית להכרה אמתית בשואה, היא הפסקת הניצול הישראלי האינסטרומנטלי בה, והעמקת ההתייחסות אליה כאירוע ההיסטורי שמגלם את אחד משיאיי הרוע האנושי, וכמו גם רוע השתיקה האנושית מול העוולות. ורצח בני אדם ורדיפתם מהווים פשע, לא משנה זהותם של הקורבנות או של הפושעים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חנין זועבי המטומטמת את משתמשת במוחמד שלך (שאגב הוא כבר מת וגם התולעים שאכלו אותו ושיצאו ממנו כבר מתו ובעזרת אללה גם כל ממשיכי המצאתו הקיצוניים ימותו נ.ב. נתון זה בה על פי נתון סטטיסטי מהשטח) כדי להרוג אנשים ולהמשיך ולהמציא שקרים (פלשטינים זה המאה ואפשר לראות את זה בשמות משפחתם שהם הגיעו מלבנון סוריה וכו) \ו\לא אם יש בכלל למטרות פוליטיות
    ואגב גם את מדבריך משמע שעת יודעת שיש שוואה ואולי את לא מכירה בכך לא שאת מעניינת מישהו אבל זה כמו שאחד יאמר שהוא אתאיסט והוא מתפלל לאלוקים ומסתמא התפלה שהוא התפלל זה על חולי בנפש
    מאחל לך שתיפגשי את מוחמד שלך כמה שיותר מהר בהצלחה